Tapahtumat ja virkistystoiminta

Kolme henkilöä istuu betoniportailla nauttien auringonpaisteesta.

Tapahtumatiedot suoraan sähköpostiisi

Yhdistyksen tapahtumista ja virkistystoiminnasta lähtee sähköpostia kaikille jäsenille, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa jäsenrekisteriin. Jos sähköpostiosoitteesi muutta, muista käydä korjaamassa se myös Jässäriin, tai ilmoita uusi sähköpostiosotteesi jäsenasioidenhoitajalle: sari.heino (at) kotka.fi.

Elokuvalippuja sopuhintaan

Jäsenet voivat ostaa elokuvalippuja 6 €/lippu,  4 lippua/kk.
Liput maksetaan yhdistyksen pankkitilille: Nordea FI44 1598 3006 1017 52,
maksettaessa käytettävä viitenumeroa 1164.

Lippuja myy:
Sari Heino
Kotkan pääkirjasto
Kirkkokatu 24,  48100  KOTKA
s-posti  sari.heino(at)kotka.fi.

Huom! Lippuja ei kannata tulla noutamaan ennen kuin Sari on laittanut sähköpostia, että liput on nyt noudettavissa.

Valmistaudu esittämään jäsenkorttisi hakiessasi elokuvalippuja.

Ehdota retkikohdetta

Olisiko sinulla mielessä jokin kiva retkikohde tai teatteriesitys, jonne voisimme lähteä yhdessä. Voit antaa oman ehdotuken alla olevalla lomakkeella.

Mikäli haluat, että sinuun ollaan yhteydessä niin ilmoita myös sähköpostiosoitteesi.

Ilmoittautumiset retkille

Huomaattehan, että jokaiselle retkelle jokainen lähtijä (myös ystävä) ilmoittautuu omalla lomakkeella ellei toisin ilmoiteta. Se on  tärkeää, jotta lippuja/paikkoja on saman verran kuin järjestelmä on laskenut osallistujia.

Ilmoittautuminen on aina sitovaa kaikille retkille ja muihin tapahtumiin. Peruutuksesta ilmoittautumisajankohdan päättymisen jälkeen, maksetaan osallistumismaksu takaisin ainoastaan sairastumistapauksissa. Peruuttamatta jättämisestä veloitamme yhdistykselle aiheutuneet todelliset kulut esim. teatterilipun todellisen hinnan. Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla joko ryhmän vetäjälle tai tiedottajalle sari.heino(at)kotka.fi.

Grease

Olemme varanneet 30 lippua Grease-musikaaliin Helsingin messukeskuksen Amfi-teatteriin lauantaille 22.4.2023 klo 14 näytökseen. Voit ottaa myös yhden ei jytyläisen ystävän mukaan. Muistakaa molemmat täyttää ilmoittautumislomake, niin kukaan ei jää ilman lippua.

Teatteriretkeä lähtee vetämään Nina Rauhala, nina.rauhala(at)kotka.fi.

Linkki musikaalin sivuille: Grease

Maksu Jyty Kotka ry:n tilille:  Nordea FI44 1598 3006 1017 52, viitenumero 1119.

Hinta:

• 30€ / jäsen
  • 52 € / ystävä

Muistathan, että ilmoittautuminen on sitova.

Alustava aikataulu (tarkentuu myöhemmin):

• klo 11.30 Karhulan linja-autoasema
  • klo 11.45 Kotkan linja-autoasema