Tapahtumat ja virkistystoiminta

Kolme henkilöä istuu betoniportailla nauttien auringonpaisteesta.

Ehdota retkikohdetta

Olisiko sinulla mielessä jokin kiva retkikohde tai teatteriesitys, jonne voisimme lähteä yhdessä. Voit antaa oman ehdotuken alla olevalla lomakkeella.

Mikäli haluat, että sinuun ollaan yhteydessä niin ilmoita myös sähköpostiosoitteesi.

Ilmoittautumiset retkille

Huomaattehan, että jokaiselle retkelle jokainen lähtijä (myös ystävä) ilmoittautuu omalla lomakkeella ellei toisin ilmoiteta. Se on  tärkeää, jotta lippuja/paikkoja on saman verran kuin järjestelmä on laskenut osallistujia.

Ilmoittautuminen on aina sitovaa kaikille retkille ja muihin tapahtumiin. Peruutuksesta ilmoittautumisajankohdan päättymisen jälkeen, maksetaan osallistumismaksu takaisin ainoastaan sairastumistapauksissa. Peruuttamaton poisjäänti tapahtumista, aiheuttaa jäsenelle täysihintaisen korvauksen yhdistykselle (lippu, kuljetus, ruokailu). Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla joko ryhmän vetäjälle tai tiedottajalle sari.heino(at)kotka.fi.

Komisario Palmun Helsinki ja Ateneumin taidemuseo

Lähde mukaan lauantaina 6.4.2024 Helsinkiin tutustumaan Komisario Palmun Helsinkiin. Kävelykierros kestää noin 90 minuuttia: https://walkhelsinki.fi/komisario-palmun-helsinki/ . Lisäksi vierailemme Ateneumissa, jossa avataan Eero Järnefeltin näyttely 5.4. Voit myös ottaa ei-jytyläisen ystävän mukaan. Lisäksi varaamme aikaa omakustanteiseen ruokailuun.

Voit myös lähteä viettämään Helsinki-päivää ystävän kanssa. Maksu on silloin 10 € / jäsen ja 15 € / ystävä.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu 2.4.2024 mennessä. Maksu Jyty Kotka ry:n tilille:  Nordea FI44 1598 3006 1017 52, viitenumero 2574.

Hinta (sisältää kävelykierroksen, sisäänpääsymaksun Ateneumiin sekä tietenkin kuljetuksen Helsinkiin).

• 20 € / jäsen
  • 40 € / ystävä

Aikataulu:

• klo 9 Karhulan linja-autoasema
  • klo 9.15 Katariinan tori (Kotkan linja-autoasema)
  • klo 9.25 Sutelan pikavuoropysäkki

Tarvittaessa Pyhtään Siltakylän ja Ahvenkosken liittymät.

Ohjelma:

• klo 11.30 - 13 Kävely Komisario Palmun maisemissa
  • lounas erikseen sovitussa paikassa tai vapaavalintaisesti
  • klo 14 - 16 vierailu Ateneumissa omatoimisesti
  • klo 16 lähtö paluumatkalle

Huom!

Komisario Palmu-kierrokselle ja Ateneumiin lähtevät täyttävät ylemmän ilmoittautumislomakkeen ja muuten mukaan lähtevät täyttävät alemman ilmoittautumislomakkeen. Mikäli haluat ottaa Helsiinkiin mukaan ei-jytyläisen ystävän, ilmoita hänet mukaan täyttämällä lomake hänenkin puolesta.

Jytyn jäsenyys:
Tulen kyytiin: