Tapahtumat ja virkistystoiminta

Kolme henkilöä istuu betoniportailla nauttien auringonpaisteesta.

Ehdota retkikohdetta

Olisiko sinulla mielessä jokin kiva retkikohde tai teatteriesitys, jonne voisimme lähteä yhdessä. Voit antaa oman ehdotuken alla olevalla lomakkeella.

Mikäli haluat, että sinuun ollaan yhteydessä niin ilmoita myös sähköpostiosoitteesi.

Ilmoittautumiset retkille

Huomaattehan, että jokaiselle retkelle jokainen lähtijä (myös ystävä) ilmoittautuu omalla lomakkeella ellei toisin ilmoiteta. Se on  tärkeää, jotta lippuja/paikkoja on saman verran kuin järjestelmä on laskenut osallistujia.

Ilmoittautuminen on aina sitovaa kaikille retkille ja muihin tapahtumiin. Peruutuksesta ilmoittautumisajankohdan päättymisen jälkeen, maksetaan osallistumismaksu takaisin ainoastaan sairastumistapauksissa. Peruuttamaton poisjäänti tapahtumista, aiheuttaa jäsenelle täysihintaisen korvauksen yhdistykselle (lippu, kuljetus, ruokailu). Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla joko ryhmän vetäjälle tai tiedottajalle sari.heino(at)kotka.fi.

Moulin Rouge -musikaali Helsingin Kaupunginteatterissa

Jyty Kotka ry on varannut 30 lippua Helsingin Kaupunginteatterin Moulin Rouge -musikaaliin lauantaina 28.9.2024 klo 13 näytökseen. Aikataulu on suunniteltu niin, että ennen näytöstä jää aikaa vaikkapa ruokailuun.

Mikäli lippuja jää jäljelle, sinulla on mahdollista ottaa myös ystävä mukaan. Ystäväpaikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä ilmoittautumisajan umpeuduttua. Matkan vetäjänä toimii Nina Rauhala, nina.rauhala (at) kotka.fi.

Jäsenhinta 40 euroa ja mikäli lippuja jää, niin ystävän hinta on 80 euroa.

Jos teatteri ei tällä kertaa kiinnosta, niin sinulla on mahdollista lähteä samalla kyydillä viettämään päivää Helsinkiin ja voit ottaa mukaan myös ei-jytyläisen ystävän. Matkan hinta 10 euroa / hlö sekä jäseniltä että ei-jäseniltä.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu 27.8.2024   mennessä Jyty Kotka ry:n tilille Nordea FI44 1598 3006 1017 52, viitenumero 2260.

Linja-auton alustava aikataulu (tarkentuu myöhemmin):

• klo 9.15 Karhulan linja-autoasema
  • klo 9.30 Kotkan linja-autoasema
  • klo 9.40 Sutelan pikavuoropysäkki
  • klo 9.50 Siltakylän pikavuoropysäkki

Huom!

Teatteriin lähtevät täyttävät ylemmän ilmoittautumislomakkeen ja muuten mukaan lähtevät täyttävät alemman ilmoittautumislomakkeen. Mikäli haluat ottaa Helsiinkiin mukaan ei-jytyläisen ystävän, ilmoita hänet mukaan täyttämällä lomake hänenkin puolesta.

Tuleen kyytiin:
Haluan ottaa mukaan ystävän mikäli lippuja jää.
Jytyn jäsenyys:
Tulen kyytiin: