Jäsenedut Jyty Kotka ry:n jäsenille

Liiton tarjoamien jäsenetujen lisäksi Jyty Kotka ry tarjoaa omille jäsenilleen mm. elokuvalippuja sopuhintaa. Myös KymiSinfoniettan konserttilipuista sekä Satama Areenan tapahtumista saa hyvistystä lippua vastaan. Uusimpana etuna päsee joogatunneille ja äänimaljarentoutukseen sopuhinnoin. Alla ohjeistusta miten nämä edut saa.

Elokuvalippuja sopuhintaan

Jäsenet voivat ostaa elokuvalippuja 7 €/lippu,  4 lippua/kk.
Liput maksetaan yhdistyksen pankkitilille: Nordea FI44 1598 3006 1017 52, maksettaessa käytettävä viitenumeroa 1164.

Lippuja myy:
Sari Heino, Kotkan pääkirjasto, Kirkkokatu 24,  48100  KOTKA
s-posti: sari.heino(at)kotka.fi.

Huom! Lippuja ei kannata tulla noutamaan ennen kuin Sari on laittanut sähköpostia, että liput on nyt noudettavissa.

Valmistaudu esittämään jäsenkorttisi hakiessasi elokuvalippuja.

Jäsenetu konserttilipuista

Jyty Kotka ry:n jäsenillä on mahdollista uutena jäsenetuna saada hyvitystä Kymi Sinfoniettan konserttilipuista sekä Satama Areenan tapahtumista lippua vastaan. Kymi Sinfoniettan lipuista 10 € ja Satama Areenan lipuista 20 €.

Saadaksesi tämän jäsenedun, toimita tilinumero ja oma nimi sekä skannattu lippu sähköpostiin tai kuva viestillä/whatsapilla taloussihteerille: Tiina Lampinen, tiina.lampinen@kymenhva.fi, p. 040 510 6095.

Joogatunteja ja äänimaljarentoutusta jäsenhintaa

Jyty Kotka ry:n jäsenet voivat hankkia 25 € jäsenhintaan viiden kerran kortteja Joogastudio Minna Bergholmin tunneille, sekä joogatunneille että Minnan ohjaamiin äänimaljarentoutuksiin. Sarjalippulla ei voi maksaa Satun ohjaamia äänimaljarentoutuksia.

Jäsen edun saa seuraavasti:

1. Luo oma asiakastili linkin kautta: Luo tili
  2. Ota yhteyttä Minna Bergholmiin minna.bergholm@me.com ensimmäistä varausta tehdessä ja kerro viestissä, että olet Jyty Kotka ry:n jäsen ja olet varaamassa tuntia. Viestiin voi laittaa myös milloin olet menossa ensimmäiselle tunnille.
  3. Maksun voi suorittaa MobilePaylla tai pankkikortilla.
  4. Ota jäsenkortti, muovinen tai mobiilikortti, mukaan, koska jäsenyys tarkistetaan paikanpäällä. Eläkeläisjäsenistä Minnalla on nimilista.