Tapahtumat ja virkistystoiminta

Kolme henkilöä istuu betoniportailla nauttien auringonpaisteesta.

Ehdota retkikohdetta

Olisiko sinulla mielessä jokin kiva retkikohde tai teatteriesitys, jonne voisimme lähteä yhdessä. Voit antaa oman ehdotuken alla olevalla lomakkeella.

Mikäli haluat, että sinuun ollaan yhteydessä niin ilmoita myös sähköpostiosoitteesi.

Ilmoittautumiset retkille

Huomaattehan, että jokaiselle retkelle jokainen lähtijä (myös ystävä) ilmoittautuu omalla lomakkeella ellei toisin ilmoiteta. Se on  tärkeää, jotta lippuja/paikkoja on saman verran kuin järjestelmä on laskenut osallistujia.

Ilmoittautuminen on aina sitovaa kaikille retkille ja muihin tapahtumiin. Peruutuksesta ilmoittautumisajankohdan päättymisen jälkeen, maksetaan osallistumismaksu takaisin ainoastaan sairastumistapauksissa. Peruuttamaton poisjäänti tapahtumista, aiheuttaa jäsenelle täysihintaisen korvauksen yhdistykselle (lippu, kuljetus, ruokailu). Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla joko ryhmän vetäjälle tai tiedottajalle sari.heino(at)kotka.fi.

Perhepäivä Lehmäsaaressa

Jyty Kotka ry tarjoaa jäsenilleen ja heidän perheilleen risteilyn Lehmäsaareen lauantaina 8. kesäkuuta Merisetin aluksella M/s Vikla.

Lähtö Sapokasta klo 10 ja paluu Lehmäsaaresta lähtee klo 15. Alus ei jää päivän ajaksi saareen.

Aluksella on täydet anniskeluoikeudet, kahviopalvelut. Saarella on mahdollisuus grillaukseen. Omat eväät mukaan.

Tälle retkelle voit ottaa siis usemman perheenjäsenen mukaan, esim. lapset ja lapsenlapset. Sitovat ilmoittautumiset 13.5. mennessä. Täyttäkää jokaisesta lähtijästä alla oleva ilmoittautumislomake.

Retki Fazerilaan ja Suomenlinnaan

Lähde mukaan lauantaina 17.8.2024 Helsinkiin retkelle Fazerilaan ja Suomenlinnaan. Voit myös ottaa yhden tai useamman ei-jytyläisen ystävän mukaan. Matka toteutuu mikäli lähtijöitä on vähintään 20. Mukaan mahtuu 25 henkilöä.

Fazerilan opastettu näyttelykierros

Kierros näyttelyssä klo 10-11 Fazerin omien oppaiden johdolla kestää noin tunnin sekä tarjoaa nähtävää, koettavaa ja maisteltavaa kaikenikäisille. Näyttelyssä tutustutaan Fazerin toimintaan, pitkään historiaan, tarinoihin, yritysvastuuseen, innovaatioihin sekä laajaan tuotevalikoimaan. Kierroksen jälkeen varataan aikaa herkutteluun ja mahdollisten kotiinviemisten hankintaan.

Jokainen vieras saa lähtiessä mukaansa tuotekassin. Näyttelykierroksen yhteydessä on mahdollisuus tehdä ostoksia myymälässä.

Suomenlinna

Suomenlinnassa olemme noin klo 13 - 17. Sen jälkeen lähdemme paluumatkalle noin klo 17.30.Voit tutustua Suomenlinnan nähtävyyksiin, näyttelyihin ja esim. ravintolapalveluihin jo etukäteen Suomenlinnan nettisivuilta: suomenlinna.fi .

Ilmoittautuminen ja maksu

Sitovat ilmoittautumiset 31.7.2024 mennessä. Maksu vasta kun tiedetään toteutuuko retki. Tästä ilmoitetaan teille sähköpostitse.

Tässä kuitenkin jo tilinumero: Nordea FI44 1598 3006 1017 52, ja viitenumero 2600.

Hinta:

• 10 € / jäsen
  • 20 € / ystävä
  • lapset alle 12 vuotiaat ilmaiseksi

Alustava aikataulu:

• klo 8.15Karhulan linja-autoasema
  • klo 8.30 Katariinan tori (Kotkan linja-autoasema)
  • klo 8.40 Sutelan pikavuoropysäkki
  • Tarvittaessa Pyhtään Siltakylän ja Ahvenkosken liittymät.
Tulen kyytiin:

Matka Tarttoon

Lähde mukaan Jyty Kotka ry:n järjestämälle  (matkatoimisto Kymenmatkat oy) matkalle Tarttoon pe 30.8. - su 1.9.2024.

Nyt kannattaa olla nopea ja varmistaa oma paikkansa. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 10.6.2024 saakka.

Matkan hinta ja maksaminen

• jäsenhinta kahden hengen huoneissa 180
  • jäsenhinta yhden hengen huoneessa 270 €
  • ystävänhinta kahden hengen huoneessa 330€

Hinta sisältää

• Vienti-haku kuljetus Kotka-Helsinki/satama-Kotka
  • Helsinki-Tallinna-Helsinki meno-paluu laivaliput kansipaikoin
  • 2 yön majoitus, Tartu Hotel, valitussa huonetyypissä aamiaisella
  • Ruokailut laivoilla: menomatkalla myöhäinen aamiainen, paluumatkalla buffetpäivällinen.
  • Ohjelman mukaiset opastukset, käyntikohteet, kuljetukset ja ruokailut.

Aikataulu

• 06.50 (Haminan linja-autoasema tarvittaessa)
  • 07.05 Karhulan linja-autoasema
  • 07.20 Kotkan linja-autoasema,
  • 07.30 Sutela
  • 07.40 Siltakylä
  • 07.45 (Ahvenkoski tarvittaessa)
  • 09.30 länsiterminaali (Megastar lähtee 10.30)
  • 30.08.2024 10:30 - 12:30 Helsinki - Tallinna MyStar
  • 01.09.2024 16:30 - 18:30 Tallinna - Helsinki Megastar

Matka toteutuu 25 osallistujalla. Maksu vasta, kun tieto matkan toteutumisesta on varmistunut.

Maksu Jyty Kotka ry:n tilille Nordea FI44 1598 3006 1017 52 viitenumero 2590.

Ilmoittautumiset

Ilmoittautumiset sähköpostitse: sari.heino@kotka.fi. Ilmoittautukaa huoneittain.

Varauksen yhteydessä Kymenmatkat pyytää kaikista matkustajista seuraavat tiedot samalla tavalla kuin ne on kirjoitettu passiin:

* Kaikki etunimet * Koko sukunimi * Sukupuoli * Syntymäaika * Kansalaisuus. Kerro lisäksi ilmoittautumisen yhteydessä sinun ja huonekaverisi puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet, tieto jäsenyydestä, mahdollinen Tallink Siljan Club one -kortin jäsennumero sekä mistä tulette kyytiin: Haminan linja-autoasema, Karhulan linja-autoasema, Kotkan linja-autoasema vai Sutelan pikavuoropysäkki.

Matkalle tarvitaan voimassa oleva passi tai Eu-henkilökortti.

Moulin Rouge -musikaali Helsingin Kaupunginteatterissa

Jyty Kotka ry on varannut 30 lippua Helsingin Kaupunginteatterin Moulin Rouge -musikaaliin lauantaina 28.9.2024 klo 13 näytökseen. Aikataulu on suunniteltu niin, että ennen näytöstä jää aikaa vaikkapa ruokailuun.

Mikäli lippuja jää jäljelle, sinulla on mahdollista ottaa myös ystävä mukaan. Ystäväpaikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä ilmoittautumisajan umpeuduttua. Matkan vetäjänä toimii Nina Rauhala, nina.rauhala (at) kotka.fi.

Jäsenhinta 40 euroa ja mikäli lippuja jää, niin ystävän hinta on 80 euroa.

Jos teatteri ei tällä kertaa kiinnosta, niin sinulla on mahdollista lähteä samalla kyydillä viettämään päivää Helsinkiin ja voit ottaa mukaan myös ei-jytyläisen ystävän. Matkan hinta 10 euroa / hlö sekä jäseniltä että ei-jäseniltä.

Sitovat ilmoittautumiset ja maksu 27.8.2024   mennessä Jyty Kotka ry:n tilille Nordea FI44 1598 3006 1017 52, viitenumero 2260.

Linja-auton alustava aikataulu (tarkentuu myöhemmin):

• klo 9.15 Karhulan linja-autoasema
  • klo 9.30 Kotkan linja-autoasema
  • klo 9.40 Sutelan pikavuoropysäkki
  • klo 9.50 Siltakylän pikavuoropysäkki

Huom!

Teatteriin lähtevät täyttävät ylemmän ilmoittautumislomakkeen ja muuten mukaan lähtevät täyttävät alemman ilmoittautumislomakkeen. Mikäli haluat ottaa Helsiinkiin mukaan ei-jytyläisen ystävän, ilmoita hänet mukaan täyttämällä lomake hänenkin puolesta.

Tuleen kyytiin:
Haluan ottaa mukaan ystävän mikäli lippuja jää.
Jytyn jäsenyys:
Tulen kyytiin: